sobota, 29 listopada 2014

Idą idą święta...

Jak wy sie do nich przygotowujecie? Ja celebruje... piękę z dziewczynkami pierniki, robimy ozdoby choinkowe, kartki świąteczne. Wiecie co mnie drażni najbardziej w Święta? SMS z życzeniami, okropne... Co roku robimy kartki i je wysyłamy... Pierniki sami dekorujemy... W zeszłym roku razem z panem K. Spędziliśmy cały wieczór z lukrowymi pisakami w rękach dekorując pierniki na prezenty, każdy z wyciętym imieniem, specjalnie udekorowany... Pan K. Bardzo sie  starał... Baja chciała juz dzis świeżo upieczone dekorować, nie dałam rady. Udekorujemy je później, nie dziś, na dzis wystarczy.
Dzis robiłyśmy też próbne podejście do ozdób choinkowych, efekt? Mam poparzone palce od kleju, gdyby nie kolor kleju wyglądało by całkiem niezłe, brakuje jeszcze tasiemki na której moje choinki zawisną, ale opuszki moich palców po jednej sztuce maja dość na dziś.
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz