niedziela, 21 września 2014

Matka samotna...

Kim jest matka samotna? Zabiegana, pędząca od punktu do punktu żeby zdążyć. Matka samotna, nie ma czasu na łzy, matka samotna nie ma czasu na shoping, nie wychodzi na piwo z znajomymi. Matka pędzi do pracy, z pracy też pędzi, potem są dzieci i wieczór. Nie mam czasu myślec, nie ma mnie... Ja  utknęłam miedzy "niebem a piekłem". Niby nic się nie zmieniło praca dom, dom praca, ale nie mam do kogo zadzwonić jak mi źle, nie ma mnie kto przytulić... Dziewczyny zrobiły się jakieś drażliwe. Nie umiem się odnaleźć w samotnym życiu, bez oparcia w mężu... Z zawiścią patrzę na kobiety z obrączka na palcu... Ja swoją nadal noszę za 20 dni pierwsza rocznica ślubu bez niego, nie wiem jak to przetrwam.
Praca porażka, nie wiem czego się spodziewałam, pewni ludzie się nie zmieniają. Stres z tym związany mnie przybija, inne kobiety mają drugą pensje w domu, ja nie i to mnie przytłacza. Wręcz powoduje ze czuje jakbym dźwigała cały świat na plecach.
Jest mi źle.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz