piątek, 12 września 2014

Pierwszoklasiści

Nie wiem kto wpadł, na genialny pomysł wysłania 6latków do pierwszej klasy, na pewno nie miał dzieci.
Baja poszła jako 5latek do zerówki, oczywiście jako 6latek miała pójść do pierwszej klasy, po 30 dniach chodzenia do tejże zmieniłam zdanie, i Baja kiblowała razem z 24 kolegów jeszcze raz w zerówce.
No i w tym roku święcił się 1 września moja pierwszoklasistka poszła do szkoły. Na tę okazyję nawet urlop wzięłam. Poszłam z moją córeńka, ślicznie ubrana i taka przejęta. Młodziutka pani, więc jest szansa że jeszcze nie zblazowana, i się jej będzie chciało. Niestety tez ostra bo Baja wczoraj dostała uwagę za brak piórnika, który notabene miała w plecaku tylko nie umiała znaleźć.
Nie wiem jak to jest, ale dzieci teraz są inne. Baja zapomina o zadaniach, wczoraj nie umiała znaleźć w plecaku piórnika, ale umiała policzyć do kilkuset i wygrać konkurs matematyczny. Jako jedyna czyta ze zrozumieniem.
Wczoraj 2 godziny robiła szlaczki poszła spać z płaczem że ją ręka od pisania boli...
Ale szkołę jeszcze lubi i Panią też, i to mnie cieszy.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz